Åh nej...

stackars dig..
Den enda kompisen du fått där åker därifrån imorgon, och jag fick höra att du blev så ledsen och du var så nere..
****, det gör så ont i hjärtat när jag får höra att du är ledsen, vi alla tänker på dig så mycket.


Och idag fick du veta att du ska få ha en övervakare i 1år när du fått kommit ut, det kan inte bli så mycket värre nu. Det går bara inte.

Asså, öppna era ögon vafan, öppna dem! Ser ni inte? Ser ni inte hur ni plågar denna stackars oskyldiga människa?
När ska ni vakna? När ska ni se att han är oskyldig?

Och DU, du som förstörde hans liv, hur kan du ens bo kvar i denna lilla stad?
Alla vet ju vem du är och vad du gjort!
Vet du hur många som hatar dig?
Och dina "kompisar" tröttnar nog snart på dig ska du se, jag lovar!
Vi vill inte ha sådana som dig i denna stad, vi vill inte att fler ska råka illa ut!
Så gör alla en tjänst, stick till helvete, där finns en plats för dig, helt säkert.
Den platsen är reserverad för dig.


Jag kan säga, då den dagen sanningen kommer fram..
då kommer du få ångra det.

Ingen kommer tycka synd om dig!





Sanningen kommer fram, för du kommer
inte långt med din lögn och "affärsidé" !




Kommentarer
Postat av: stina

visst jag tkr jätte synd om hen och hans familj. Men hur kan du vara så himla säker på att han är oskyldig? Vänd på det hela, han kanske gjorde det. Människor man tror att man känner och är säker på inte skulle göra vissa saker kan gjöra något konstigt.

TÄNK om hon faktiskt blev våldtagen, och läser när du sitter och skriver at hon har en plats i helvetet.

Tänk på det lite, du var inte där.

2009-01-11 @ 18:31:24
Postat av: tänk innan

Ett tips till alla som ännu inte dömts är att spela in allt som sägs i sängkammaren om du är dum nog att låta någon tjej sova över. Det kan vara ditt livs viktigaste inspelning!

2009-01-11 @ 23:49:28
Postat av: Anonym

Tyvärr så är inte helvetet så långt borta, hon kom bara till Sala, flyttar tydligen dit snart har jag hört. Men ny bil har hon skaffat å snart ser vi väl större silikoninlägg i hennes redan äkliga bröst.. Hon är bara ute efter pengar och den som inte ser det lär ju behöva extra glasögon.. falskare människa får man leta efter.. Hon var hatad innan detta hände och då ville hon väl ha lite sympati och se vad som hände.. hon förstörde en hel familjs liv! FY FAN FÖR SÅNA SOM HENNE! Alla i våran lilla stad vet vem hon är och jag hoppas hon aldrig kommer tillbaka!

2009-01-12 @ 13:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0