En tanke...

Vet du att du har förstört livet på denna stackars kille? Och inte bara de, även hos alla tjejer som verkligen blivit våldtagna. Såna tjejer som du gör att riktigt våldtagna tjejer inte blir trogna, tänk om dessa tjejer tar självmord eller nått liknande för att de inte blir trodda. Detta är pågrund av era tjejers lögner! De här tjejerna tycker jag verkligen synd om.. dom som blivit våldtagna på riktigt.




Och en till sak, alla ni som sitter och skriver massa dumma kommentater om det här, klart som bara den att jag läser och förstår er. Jag hade själv kunnat skrivit sådana kommentarer förrut, innan det här hände. Jag trodde att alla som dömdes till vådtäkt verkligen hade gjort det. Men nu, nu så har jag en hel annan blick för det här. Det kom som en chock för mig när jag hörde vad som hänt min släkting, det var som en mardröm, jag trodde inte att det var sant.

Men när jag väl hörde hur allting låg till, inga bevis, fick en advokat som knappt brydde sig och ifrågasatte inte hennes version, och jag visste precis hur han är; att han aldrig skulle göra något sådant och kompisarna i rummet bredvid som inte hörde någonting, och att allting gick på 10min och han hade somnat först. Jag vet helt enkelt och många andra att han inte har gjort det, och vi kämpar varje dag för att få fram sanningen. 

Sedan satte jag mig ner och sökte på google.se "falska våldtäktanmälningar", "oskyldiga till våldtäkt" osv. Och det blev som en chock. Jag vet inte hur många artiklar det kom upp, helt otroligt vad många som anmäls för falsk våldtäkt. Så mycket man inte hade någon aning om.

Pröva själv.

Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0