Expressen; OSKYLDIGT ANKLAGADE

Läs denna artikel från Expressen; OSKYLDIGT ANKLAGADE

http://www.expressen.se/nyheter/1.608802



"Det handlar framför allt om rättsfall där bedömningar av trovärdigheten är avgörande, där ord står mot ord."

Klart som fan att de tror på en tjej som sitter där helt osminkad (bara just idag) som sitter och försöker pressa fram tårarna på snyggast sätt och berätta att hon bara vart på en begravning sedan anmälningen!

Men sanningen är; att de i rätten inte ser hur hon beter sig i vanliga livet, men det gör vi. Om de skulle gå ut på krogen en kväll, så kan jag garantera att hon är där bland alla möjliga killar!

"Lambertz anser att beviskraven har sänkts."

Har sänkts? De bryr sig inte ett dugg om bevisen i detta fall, eftersom det inte finns några!
Då har jag en fråga; Hur kan man sätta dit en oskyldig människa i fängelset UTAN BEVIS? Kompisarna låg i rummet bredvid, och inga dörrar finns, min släkting somnar först, sen hon, efter 10 min går hon till dem och säger att han våldtagit henne. Det är som att det skulle vara en rolig norge historia typ, får så sjukt är det!

» "- En oskyldigt dömd människa är ett förstört liv." «

ja det kan jag lova att det är, och ni som tror "äh, klart man kan leva vidare". En fråga; Har ni ens varit med om det? Nej.
Min släktings liv är förstört, pga av henne. Att det finns såna helvetiska tjejer som förstör en annans liv, bara för att hon själv sitter i skiten?
Då har man sjunkit lågt, då har man inget liv. Ingen kommer att tycka synd om dig då den dagen då sanningen kommer fram och du hamnar i hans sits, där DU hör hemma.

"Majoriteten av dem som Expressen har pratat med anser dessutom att beviskraven är för låga i sexbrottsmål. Rättssäkerheten för män är svag när det gäller sexualbrott."

Ja stackars ni män och killar, ni har det inte lätt!
En tjej kan så lätt sätta dit er, det räcker med att hon tar bort allt smink, rufsar till håret lite, döljer sina en*rma bröst, pressar fram tårar på ett snyggt sätt, sen är du klar att gå till rätten och berätta att du blivit våldtagen. Klart som fan att de tror på tjejen! Så jag säger bara, se till att du inte går hem med fel tjej, ditt liv kan bli förstört för alltid!




Vi saknar dig ! <3

Och vi vet.. att du inte hör hemma där du är.
För det vet vi alla vem som gör, precis... hon.


Jag var en som tänkte " Men fan sätt dit de som våldtagit någon, direkt in i fängelset med dem, ingen rättegång osv..." Men nu...

är det helt annorlunda, för på den tiden hade jag aldrig varit med om att någon som jag känner blivit anklagad för våldtäkt, jag läste bara om hemska saker på tv och tidningar.. men är allting som skrivs och pratat sant? Finns det bevis som visar att de gjort det? Har de verkligen våldtagit någon? Är det inte nån tjej som bara vill sätta dit han för pengar? avundsjuka? Det är ju faktiskt möjligt, och blir allt vanligare. Man skulle kunna tro att det är en affärsidé som helvetiska tjejer skapat!

Efter all fakta och information om falska våldtäkter och det jag är med om just nu så har jag ändrat mina uppfattningar om våldtäkt, varje våldtäktsanmälning är inte alltid sann, det finns falska och påhittade också.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Rättvisan ska och kommer att segra tillslut!

<3

2008-12-18 @ 09:40:26
URL: http://emselie.blogg.se/
Postat av: jor

Merry Christmas from Spain







Visit my blog.

2008-12-24 @ 20:13:14
URL: http://zapasnews.blogspot.com/
Postat av: Anna

kännner inte dej eller killen ifråga men fyfan jag blir så jävla förbannad! Det ät klart som fan att hon ljuger. Vad hände med männens rätt i sammhället för fan . OCh du har rätt, ingen har rätt att förstöra någon annans liv UTAN bevis.

Kämpa på tjejen.Hoppas att han också kan stå ut! Och att någon människa kan förstå hur fel det här är!!

2009-01-07 @ 11:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0