God Jul då...

God Jul då,,, kan ju inte säga att det känns som jul.. En riktig jul enligt mig är när vi alla samlas med släkten, skrattar, äter, ger varandra julklappar, har roligt tillsammans och bara umgås.. hela släkten.

Men den här julen blev inte som den alltid vart sedan jag var liten.. Såg kort häromdagen när du, din bror, jag, min syster och kusin satt i soffan, vi alla var jätte små och söta, alla med tomteluva, och vi såg så glada ut, det gjorde ont i hjärtat när jag såg det..

...För vi alla vet, att du är den där snälla och omtänksamma person som du alltid har vart, sen du var liten, vi alla vet det.

Och nu sitter du där, där vi alla vet att du aldrig i helvete hör hemma! Blir så arg av bara tanken av att du sitter i en sits där en viss annan person hör hemma.




Tycker du 300.000 kr är mycket? Ska vi lägga upp alla dessa pengar på ett bord så kan du få se?

Det är vad han har förlorat (arbetsinkomst 200.000 kr och 100.000 kr till henne inkl. ränta för varje dag som hon väntat, eftersom det var så viktigt) Hur beroende av pengar får man vara?

Är det är nån ny affärsidé som helvetiska tjejer kommer på? Att tjäna pengar på att anklaga oskyldiga människor för våldtäkt? För det är precis så det skulle kunna vara.

Tack tjejen, du förstörde min släktings liv, MEN du kommer inte långt med din lögn och din "affärsidé" .

Vi tänker på dig <3
tår 



Titta in hos www.alexandraajohansson.blogg.se som också skriver om det här.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh stumpan<3

2008-12-25 @ 13:29:41
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0