Sanningen finns bakom nästa hörn, vi närmar oss!

Du är så svag lilla du, så svag...
Du vet nog att sanningen hinner ifatt dig, och därför måste du anmäla allt och allting, bara för att de ska tro på dig..
Du kan anmäla oss allihopa, men din taktik funkar inte, sanningen är för nära.

Du kan väl stå för vad du gjort? Att du satt en oskyldig stackars kille bakom lås och bom.. begärt att han ska betala dig 100.000 kr ( och du begärde pengar för varje dag du fått vänta) , så verkar man bara bry sig om pengarna faktiskt.

En person som blivit våldtagen på riktigt  tror jag stänger in sig och visar sig aldrig ute, vissa kan ha självmordstankar, mår hemskt dåligt.. OCH bryr sig definitivt INTE om pengarna, men det verkar du göra? Väldigt troligt att du blivit våldtagen då. Min åsikt.


Vad är då skälet till att man hittar på en våldtäktsanmälan?

"Anledningarna kan variera, men enligt polisens egna uppgifter så kan det handla om kvinnor som vill hämnas, förklara bort en otrohet eller vill ha ut ekonomisk ersättning."



* Sanningen finns bakom nästa hörn. Och du kommer inte långt med din lögn. Titta bakåt, vi kommer med stora steg med sanningen. *


VARNING!!!

Killar och äldre män,
se upp, ni lever farligt, kanske får ni tillbringa hela ett liv bakom lås och bom bara för att ni gick hem med fel tjej, tänk efter innan ni följer med. Kanske tänker hon anmäla er för våldtäkt, fast du inget gjort. Kanske för pengar? svartsjuka? avundsjuka? skulder? otrohet? ilska? Ja, anledningarna är så många.

Man kan inte tro att det finns sådana helvetiska tjejer som vill sätta dit er för våldtäkt, men det finns det! Passa er för dem!

Jag vill inte att ni ska få vara med om det som min släkting fått gjort/gör. Hans liv är förstört, pga av en tjej som egentligen borde sitta i hans sits. Jag lovar, ni vill inte lida så mycket som han gjort/gör.

Så det jag vill säga, tänk efter innan ni går hem med en tjej, ni vill inte vara med om samma sak som min släkting!

Tack.



ETT STORT ♥ TILL DIG, MIN SLÄKTING!
Vi tänker på dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

pls skriv namn ist! hon får skylla sig själv. åååh blir så irriterad.

superbra blogg btw, ni måste stå på er!

2008-12-13 @ 19:55:39
URL: http://emmathherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0