Update..

Vi köpte ett kort till dig i förrgår, och i ca 1 timme har jag suttit och funderat på vad jag ska skriva, det är så svårt.. så mycket jag vill säga.


Vi funderade först på en miranda nalle, men antagligen måste dom öppna den och se så det inte finns nått olämpligt, säkerhetssaker du vet.. Det gör så ont i mig att du inte finns hemma nu vid jul&nyår.

I kortet skrev jag;

*Hans namn*,

Vi alla tänker på dig hela tiden,
timmar, minuter, sekunder, dag och natt.

Snart är det nytt år med nya tag och vi kan blicka
framåt mot nya ljusa tider.

Allting kommer bli bra,
Och vi kämpar för dig *namn*.

//Namnen


Skrev det finaste jag kunde, sedan la jag det i ett silverkuvert.. När jag höll i det tänkte jag; det här kommer han hålla i snart, på ett ställe där han inte hör hemma, tårarna var inte långt borta..  :'(<3

mirandakuvert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0