Tack för att ni alltid finns där

♥♥♥♥Nu när vi går igenom detta så är jag så glad och tacksam att ni finns där.. ♥

Syster,Mamma&pappa - Ni har alltd funnits där sen jag var liten, och ni kommer alltid ha den största platsen i mitt Hjärta !
Åsa&Albin- Vi har blivit mer som en familj sen du träffa pappa, och jag ser att pappa mår mycket bättre nu, tack för allt !
Farmor&farfar - Ni är bäst, bättre farmor&farfar finns inte, jag Ställer alltid upp för er !
Midur - Min häst, med dig Försvinner alla problem för en stund !
Alla vänner - Tack för att ni finns, ni Betyder så mycket !
Mormor - Min söta mormor, du är alltid lika Rolig&snäll !
Alla kusiner och släktingar - Ni har en stor del av mitt Hjärta !
Min Jesper - Min Kärleeek
Och alla ni andra som betyder 

<3

Utan er skulle jag aldrig klara av allt, ni gör min dag ♥




Jesper, min älskling <3
Utan dig skulle jag inte mått så bra som jag har gjort den tiden vi har varit tsm, 1år<3
1år och fler ska det bli hoppas jag.
Vi har gjort så mycket ihop, och det kommer jag aldrig glömma.
Jag älskar dig, du&jag! <3



Och såklart, en tanke till Dig <3
Vi saknar dig så mycket, bara 5dagar har gått, men det känns som en evighet.
Hela släkten har alltid firat jul tillsammans, men inte det här året.. det känns så konstigt.. så fel..

Men du ska veta, vi tänker på dig, hela tiden! <3

                                     <3

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!

Vilken bra och fin blogg du har skaffat!

Man blir verkligen rörd. Och tack för orden till mig och Albin! Kram Åsa och Albin

2008-12-07 @ 18:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0