Jag visste inte att de skulle bli såhär jobbigt..



Tårarna rinner när jag tänker på det, jag förstår inte .. inte du, nej det kan inte vara sant. du skulle aldrig göra nått sånt, jag vet det, och många andra också.. finns det någon därute som varit med om samma sak?

Vi är så många som tänker på dig, och vi alla vet .. att sanningen kommer fram, det gör den, för sanningen vinner alltid i slutet.

Jag har fortfarande inte insett att det är du som blivit anklagad för detta.. sånt här ser jag ju bara på tv, sådana där människor som är farliga, tänker inte, behandlar tjejer illa (andra också), tänker inte på hur andra känner.. visst äre det så?

Och du är inte en sån person, det vet vi alla som känner dig, du har alltid vara så himla omtänksam och snäll, ända sen du föddes, vi vet att du ALDRIG skule göra såhär, du är inte sån, aldrig i livet!

Men du ska veta, vi kommer kämpa, och kämpa, och kämpa och kämpa.. Ända till sanningen kommer fram ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0