Imorgon har en vecka gått..

.. men det känns som en evighet.

Det gör så ont i mitt hjärta, en jul utan dig blir inte en jul med släkten, för då är det nått som fattas..
Jag ser bilder när vi va små, hur vi satt och lekte med barbie, bilar, tomteluvor och allt möjligt.. och då tänker jag; Nej han skulle aldrig i livet göra detta, aldrig. För du är inte en sån person!



I ett försök att drömma sig bort ett tag så vill jag tipsa er om en jätte bra sida, GRATIS MAKEUP, där du kan samla ihop poäng så du kan få gratis presentkort hem till dig, allting är gratis. Just nu så får den 20 000 medlemmen ett presenkort på 5000 kronor! Och vi är nära, så bli medlem! (:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=153894


klicka på länken och bli medlem nu, och bli kompis med mig, RedHeaart.



Kan mardrömmen få ett slut? Kan inte sluta tänka på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0