I måndags kl 3 hände det hemskaste..

Vad är det värsta du varit med om?
Killen har gjort slut? flyttat? bytt skola? tappat mobilen i en vattenpöl? datorn slutat fungera? fick ig på provet?

Jag kan berätta att det är ingenting mot vad vi gått igenom.

Mitt hände iallafall i måndags klockan 15.00.

Min släkting åkte med sin mamma till fängelset, kan du tänka dig att hans mamma som vet att han är oskyldig tvingas köra honom dit och sen lämna honom där, alldeles ensam. Mitt hjärta krossas när jag tänker på det, tårarna rinner..

Hur kan någon så snäll, omtänksam, hjälpsam och underbar person få vara med om detta? Jag lovar er, han är helt otrolig, han är en så bra människa!

Vi kommer kämpa och kämpa tills sanningen kommer fram, och nu har vi skaffat massa hjälp för att få rättvisa.

Har du varit med om samma sak? Att någon anklagats för något fast den är oskyldig. Skriv gärna och berätta isf.


Kommentarer
Postat av: emily

OJ ;o Gud vad hemskt fan ;(

Jag har blivit anklagad för massa hemska saker som inte e sant. men inte så hemska så det blir sånt straff :/

2008-12-10 @ 18:46:41
URL: http://enligtemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0