Gott nytt år på dig..

nytt år, nya hopp och nya tag..
 Tycker så synd om dig, att du ska få sitta där vid jul&nyår, gör ont i hjärtat..
..och att veta att du som gjort det här, du som förstört hans liv själv är ute och festar och har kul gör mig arg! Väldigt arg!

När du fick veta att dina kompisar åkt till Sälen för att fira nyår så blev du så ledsen, du har ju alltid varit med dem och firat.. Och jag kan tänka mig hur dina kompisar känner sig när de fick åka utan dig.. ledsna.

Du har så många vänner, familj&släkt och andra som tänker på dig, hela tiden!
Vi kämpar för dig!


Jag blev så glad inom mig när jag hörde att du fått kortet och att du blev glad, det gav mig lite hopp och glädje.. sen blev det jobbigt igen när jag insåg hur mycket vi saknar dig!


Kram och en stor tanke till dig! <33333






Kommentarer
Postat av: Moster

DU, hoppas ditt Nyår blev misslyckat (precis som du själv..). Har du någon gång funderat på vad du

egentligen har ställt till med..? Du är så fruktansvärt hatad av de flesta i denna stad. Ni så kallade kompisar till denna människa, har ni funderat på att era namn ochså dras ner i skiten..?

Hur kan man stötta någon som har förstört så mycket för en människa. Tänk ER eran rara/söta kusin/släkting som ni älskar så mycket, skulle bli

inkastad i fängelse för något som han/hon inte har gjort. Lovar er till 100% att det gör skitont.

Till slut önskar jag er GODA människor en God Fortsättning på 2009. Till DIG säger jag bara: Hoppas helvetet har reserverat en plats för dig.. för där bör du ruttna..

2009-01-02 @ 16:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0