Besök min kusins blogg!

Jag tycker att du ska klicka in på min kusins blogg som också skriver om detta.


»   http://alexandraajohansson.blogg.se/    «



Du, den där tjejen som anmälde min släkting, vet du, att efter alla dina lögner och påhitt och förstörelse för en människas liv så kommer ditt liv bara gå sakta neråt.. Vi är starka, det är inte du.

Börjar inte samvetet hinna ikapp dig?

Och en tanke till dig min släkting som sitter alldeles ensam där, helt oskyldig.. vi tänker på dig och kämpar för dig! <3
En tår faller nerför min kind när jag skriver detta och tänker på dig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Allt detta är så hemskt!:( men det är som du säger, hon är inte stark men det är vi!

2008-12-05 @ 17:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0