Att Leva I En Mardröm

Har du känt nån gång drömt en mardröm och sen vaknat och tänkte; Åh, det var bara en mardröm.
Du stiger upp, går och upp och äter frukost kanske.. Sen minns du; det var inte en dröm, det är verklighet.

Så här känner jag varje dag och jag tänker på dig och alla vi andra som behöver lida pga av det här.

Jag har en släkting som har blivit dömd för våldtäkt, sömnvåldtäkt och utan bevis?

Det hände för ett år sedan, min släkting och hans kompisar hade hyrt en stuga.
På kvällen gick han och la sig och sov, sedan kom en tjej in som han pratat med under kvällen och la sig, han somnade först, sen hon, efter 10MIN springer hon ut och säger att han våldtagit henne. Hans kompisar sov i rummet bredvid och inga dörrar fanns på dörrarna, och de hade inte hört nånting. Tingsrätten tar upp fallet och inga bevis hittas och han frias,hon som anklagade honom tar upp det igen, han döms i Hovrätten UTAN BEVIS?! hur går det till? Kan nån förklara?

INGET BEVIS = INGEN VÅLDTÄKT , så äre väl?



Då har jag en fråga; Hur kan man döma någon till våldtäkt då personen som blivit dömd inte minns nånting, och då ingen fann några bevis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0